sâmbătă, 17 aprilie 2010

About BAD LUCK cu Alexandra...

Publicat de TzuckyChu la 13:44

Madmoiselle Alexandra, 17 ani, racoaica, simpatica, inteligenta, MODESTA, CUMINTE si in ultima instanta PRIETENA mea! :))
A scris un post funny la insistentele mele, simteam nevoia sa ma laud cu prietenele mele...Inca mai astept articolul Izei.
In ceea ce priveste maretul interviu with za Anda acum lucrez la el, il postez zilele astea. Pana data viitoare ;)


"Trebuie sa recunosc: INTODEAUNA am avut ghinion..vorbesc serios! Si nu spun asta pentru ca nu am castigat inca la LOTO, ci pur si simplu asta e purul adevar!
Poate ca toate ghinioanele mi se trag si de la faptul ca sunt superstitioasa. Nu stiu cum se face, dar in fiecare zi importanta, uit cate ceva acasa si trebuie sa ma intorc, dau de pisici negre, scap sare pe jos, tot ce se poate! Sa nu mai vorbesc de faptul ca nu castig la niciun joc care implica noroc. Ei bine da, castig la Monopoli doar daca joc cu persoane pe care le pot pacali si pot sa fur din banca, la "Nu te supara frate" numai daca joc cu cineva mai ghinionist decat mine castig, iar de restu..nici nu vreau sa imi amintesc!
Si ca ghinionul meu sa fie complet..ma indragostesc doar de persoane nepotrivite!Pana acum nu am gasit nici macar unul care sa imi placa si sa aiba macar zodia potrivita.Spune-ti voi!cer eu prea mult?
Dar, cu toate astea am primit si eu ziua mea de noroc:13! Sau poate in zilele acelea sunt doar inspirata! Nu se intampla sa ma trezesc in mijlocul zilei facand ceva important si sa inceapa sa ploua, pisicele negre parca pur si simplu se evapora in zilele de 13, primesc bani pe care nu trebuie sa ii dau mai departe si primesc doar vesti bune!Daca toate zilele mele ar fi precum cea din 13!Sau macar jumatate..
Norocul meu? Ori l'am pierdut, ori pur si simplu il am in prietenii care ma salveaza mai mereu din momentele mele de ginion! Sau inca nu m-a gasit..poate maine!:)

P.S.Vorba unui prieten:"Noi sa fim sanatosi ca daca boala vine daca nu, ghinion!""


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos