luni, 13 februarie 2012

Iubire ca-n filme!

Publicat de TzuckyChu la 13:01
Eu, m-am nascut ca sa te iubesc!
  Inca de cand eram mica mi-am imaginat cum va arata barbatul cu care imi voi cladi o viata,cum va arata nunta, rochia de mireasa, casa in care vom locui, copiii. Dar, pe masura ce am cunoscut cupluri diverse, baieti ce nu stiau ce vor, barbati imaturi, etc. vraja dispare si m-a facut sa ajung la concluzia: ca niciodata nu il voi cunoaste pe acel barbat imaginat inca din copilarie, pe Fat-Frumos cum s-ar zice, pe acel gentleman perfect cu un suflet nobil.
  Si atunci cand credeam ca Fat-Frumos e un iresponsabil, ei bine soarta, destinul sau mai bine zis, Dumnezeu, mi l-a scos in cale, pe El, pe Radu. Si ca lucrurile sa fie perfecte, Dumnezeu a avut grija ca sentimente noastre sa corespunda, ca noi sa rezonam.
   Trebuie sa recunosc ca eu niciodata nu am fost o tipa prea romantica, din contra, nu am crezut niciodata in dragoste la prima vedere, in relatie la distanta(chiar daca ptr scurt timp), nu sunt si nu am fost vreodata prea siropoasa si cel mai important nu stiam sa iubesc, nu stiam sa ma dedic unui baiat. Dar toate acestea s-au schimbat cand un baiat, in speta Radu, m-a invatat sa iubesc...sa iubesc din toata inima si cu toata pasiunea, sa am curajul sa imi arat sentimentele, sa ies din carapacea mea, sa las atitudinea de "pe mine Cupidon nu ma va atinge" deoparte, sa invat sa las de la mine(aici mai am multe de invatat). Ei bine, iubirea trebuie sa insemne, dincolo de toate, transformarea a doi indivizi in una si aceasi persoana.
    Stiu ca acest post se intampla sa coincida cu sarbatoarea de Valentine's, dar nu avea neaparat directia asta, simteam nevoie sa scriu despre cat de norocoasa sunt sa am un barbat atat de minunat precum Radu in viata mea. Ma intreb de multe ori ce bine oi fi facut in lume de l-am capatat pe el, el care stie sa ma asculte, sa ma suporte, sa ma rasfete, sa ma linisteasca, sa ma protejeze, sa fie rabdator cand o iau razna si mai presus de toate sa ma iubeasca nespus. Ce-ti poti dori mai mult cand sti ca ai un iubit care ar face orice pentru tine?
   Sunt binecuvantata, cu o familie extraordinara, cu niste prieteni minunati pe care pot sa ma basez si cu EL. Multumesc, Doamne! NU pot cere mai mult...e tot ce conteaza.







1 comentarii:

radu on 13 februarie 2012 la 20:22 spunea...

Ca să poţi să ajungi să iubeşti trebuie să treci prin etape dificile în viaţă, trebuie să încerci fiecare lucru în parte să înduri şi să plângi din dragoste. Să poţi iubi îţi trebuie un suflet curat, o minte curată şi buze siropoase.. restul vine de la sine. Jocul de cuvinte în momentele potrivite îşi au şi ele un farmec pentru a putea umple paharul cu vraja romantică. Poate nu gandesc limpede acum dimineaţa dar cu ochii în lacrimi şi cu un dor nebun, lung de 43km vreau să-ţi spun că tu eşti unica femeie pe care o pot iubi aşa mult. Felicitări pentru subiectul realizat, este unul de-a dreptul perfect, ce-mi transmite pur şi simplu fără ocolişuri sentimentele şi gândurile tale aşternute. Toate aceste lucruri minunate mă fac să mă simt cu adevarat în al 9`lea cer.
Mulţumesc Ioana.
Iubitul şi viitorul tău soţ,
Radu.

xoxo

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos