marți, 16 iunie 2009

Ai 17 ani,incepi sa-ti intri in ritm!

Publicat de TzuckyChu la 14:20

Ma uit la ceas…Mai sunt 4 min pana fac 17 ani.Ma intreb 17?Ce inseamna 17 ani,ce am facut in astia 17 ani…si ce voi face in urmatorii 17 !

Am facut,cred,ceea ce ar fi fost normal sa fac,ceea ce mi-am dorit sa fac, avand grija sa nu fac pe nimeni sa sufere.Nu stiu daca am reusit 100%,dar m-am straduit.

Cum spuneam nu realizez ce inseamna 17 ani,dar consider ca varsta aceasta e la fel de frumoasa ca 90-100 de ani,trebuie doar sa sti sa te bucuri de ceea ce iti ofera viata alaturi de cei indispensabili.Sunt fericita ca am persoane indispensabile in viata mea,pe langa familie,Iza este una dintre ele si bineinteles si Ale(clubul paralilelor vesele).Ei sunt indispensabili.Restul sunt si ei importanti,dar nu de neinlocuit.

Ma gandeam acum la maturitatea de care trebuie sa dai dovada la varsta asta,la responsabilitatile care se inmultesc.Ma intreb in ce se masoara maturitatea asta?

E frumos ca azi,in 17 iunie fac 17 ani minunati de care o sa ma bucur pentru ca asta inseamna sa traiesti.

Asa ca,imi spun la multi ani mie din toata inima,urandu-mi ca toate visele sa mi se implineasca(da eddie,stiu ca vei spune ca sunt narcisista,dar am news ptr tine,nu sunt!si vezi nu ma contrazice,ca azi e ziua mea...daca nu vrei sa te contrazic eu pe 21 J))...

Semnat:O fata de 17 ani!


7 comentarii:

Unknown on 16 iunie 2009 la 15:05 spunea...

la multi ani din suflet iti urez si fie ca viata sa fie o copilarie abordata de o femeie matura,maturitatea insemnand inteligenta,farmec,frumusete!..si bineinteles impreuna mereu,noi2,,si ceilalti >:D<


si nelipsitul mesaj: "hey sexy,de ziua ta iti urez un freaky-freaky >>la multi ani<<" si mult timp de acum inainte sa tc--> v,alaturi de mine:))

Ovidiu Munteanu on 18 iunie 2009 la 02:38 spunea...

In primul rand, "La Multi Ani!" pt ziua de ieri.
Imi place cum scrii, ti-am citit articolele, se vede ca stii despre ce vorbesti, esti coerenta in idei. Ce sa-ti mai zic? Mult succes in continuare!

Referitor la acest ultim articol, e foarte greu sa-i multumesti pe toti, sa nu faci pe nimeni sa sufere, insa, cum bine ai punctat, macar te-ai straduit. Viata in fiecare zi iti "preda" cate o lectie, depinde doar de tine, daca stii sa "asculti" si sa "inveti" asa cum trebuie respectiva lectie.

TzuckyChu on 18 iunie 2009 la 03:58 spunea...

Multumesc pentru urari.Acelasi lucru il pot zice si despre tine,scri la obiect ceea ce te framanta,e bine sa te exprimi in scris!

Ovidiu Munteanu on 18 iunie 2009 la 05:50 spunea...

Wow...nu ti-am dat comenturi la articole pt faptul ca as astepta si eu comm la articolele mele. Eu n-am mai scris pe blog de foarte mult timp...;))

Multumesc de comenturi. Nah...eu nu scriu chiar asa bine cand vreau sa-mi exprin ideile in scris...pentru ca de multe ori am prea multe idei si ma incurc in ele :( si nu iese exact cum mi-as dori, insa cand e vorba despre articole in care nu trebuie sa-mi intreb sufletul atunci cand scriu, cum ar fi cele legate de sport, atunci pot spune ca ma mai descurc.

TzuckyChu on 18 iunie 2009 la 05:53 spunea...

stiu ca nua stepti commenturi,eram curioasa ce scri si ti-am lasat comm ptr ca asa am simtit sa fac...
acelasi lucru mi s eintampla si mie cand vreau s ascriu,nu reusesc sa cuprind toate gandurile mele sau le prezint pe fuga...iar cand e vorba de sentimente,sa mi le exprin nu numai in scris dar si oral...imi este farte greu,otr ca am prostul obicei sa le ascund:)

Ovidiu Munteanu on 18 iunie 2009 la 06:50 spunea...

Aaa, frumoase pozele tale de pe hi5, insa de obicei nu-mi las comenturi acolo. Si inca ceva..faina si mel de la Vama :P

TzuckyChu on 18 iunie 2009 la 07:08 spunea...

Multumesc...da,ador piesa...:)

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos