miercuri, 14 iulie 2010

Interviu cu Anduta(4 ani)

Publicat de TzuckyChu la 05:19

Special guest: Anda

Name: Anda
Nickname: Andutza, Dutza, Panda.
Zi de nastere: 21 octombrie 2005
Age: 4 ani si 9 luni
Zodie: Balanta
Oras curent: undeva in Balcani :))
Relationship status: logodita
Ocupatie: Fata lu' tata
Interese: papusile, lacul, inele de aur si rujul, hello kitty
Actor preferat: Liviu Varciu
Artist/a preferata: Rihanna, Lady GaGa
Cea mai mare boacana: am aruncat cheile in toaleta
Orientare politica: cate putin din fiecare
Religie: ortodoxa
Citat preferat: "Sunt copil si asta imi ocupa tot timpul!"


I: Ce inseamna sa iubesti pe cineva?
R: Sa iubesti pe cineva inseamna sa fie in familia ta si tu sa tii la el.

I: Si daca nu e din familia ta?
R: Daca nu e din familia ta inseamna ca e o persoana straina si ne poate face rau.

I: Ai un iubit?
R: Da!

I: Cum il cheama?
R: Valdi si e cu mine in grupa la gradinita. Are 5 ani.

I: De ce iti place tie de Valdi?
R: Imi place de Valdi pentru ca m-a cerut de sotie. Sa stii ca Valdi e un copil sigur si cuminte.

I: Si tu cum ai raspuns cererii?
R: I-am zis ca "DA!", pentru ca de alt baiat oricum nu mi-a placut.

I: Cum arata Valdi?
R: E cam asa ceva: are un cap asa(gesticula cu mainii, aratandu-mi ce fel de cap are) si niste ochi asa verzi, iar parul scurt, maro. Are buzele subtiri si e mai scund ca si mine.

I: Ce parere au cei din familia ta ca te casatoresti la o varsta atat de frageda?
R: Denis(fratele ei) e de acord cu Valdi, mami imi zice sa nu mai vorbesc despre el, iar tati nu stie nimic despre el.

I: Cand urmeaza sa va casatoriti?
R: Pai la anu', cand o sa crestem si noi mai mari. O sa ne casatorim in Timisoara si tu o sa fii nasa mea.

I: Asta e o mica-mare problema, pentru a-ti fi nasa ar trebui sa ma casatoresc inaintea ta. Cum o sa-mi gasesc un sot asa de repede?
R: Trebuie sa-ti gasesti unul fara sotie, sa fie asa mai frumos si sa fie bun barbat cu tine. Cand o sa-l gasesti el o sa-ti zica: "Te aleg pe tine!", Valdi asa a facut.

I: Unde va urma sa stati dupa casatorie?
R: La mine acasa.

I: Si daca Valdi nu o sa fie de acord sa stea cu socrii lui?
R: Nu m-am gandit la asta, dar cred ca o sa ne despartim daca nu o sa-i placa de parintii mei.

I: Nu ti-e frica ca te-ar putea insela?
R: M-a inselat deja. :))

I: Cum ai aflat ca te inseala?
R: Pai intr-o zi am vazut ca a tinut-o pe Alexandra de gat!

I: Si cum ai reactionat?
R: Am devenit amandoua gagicile lui pentru ca el a zis ca ne iubeste pe amandoua. A doua zi ne-am despartit pentru o zi, dar ne-am impacat pentru ca el a fost mai bun si a renuntat la Alexandra pentru mine.

I: Cum arata baiatul ideal pentru tine?
R: Mie imi plac baietii scunzi, cu ochii caprui si parul blond, bun, frumos, sa ma ajute la treaba, sa-mi faca de mancare, sa imi cumpere ruj, inele si posete.

I: Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
R: Eu vreau sa ma fac medic de familie. Si tu vei veni la mine atunci.

I:Vrei sa transmiti un mesaj oamenilor care vor citi interviul?
R: Vreau sa le transmit multa sanatate si tot ce isi doresc. Ii salut, ii pup si ii astept la nunta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos