sâmbătă, 11 septembrie 2010

Vreau sa fie din nou vara...

Publicat de TzuckyChu la 05:55



Cu toate ca si toamna are farmecul ei, as vrea sa fie din nou vara, as vrea sa am puterea asta- sa apas un buton si sa transform Septembrie in Iunie...Mi-ar placea sa retraiesc tot ce am trait vara asta si sa ma bucur de fiecare minut din vacanta.
Acum cand realizez ca tot ce mi-a mai ramas din vacanta de vara sunt cateva zile, ma las cuprinsa de o nostalgie stranie...realizez ca ma asteapta un an greu, dar nu asta ma "sperie", ci tocmai faptul ca vara va veni abia la finele anului acesta scolar.
Cel putin pentru mine vremea are un rol foarte important, imi impune parca o anumita stare de spirit, poate de asta imi si place asa de mult vara...Pentru ca nu trebuie sa te infofolesti, pentru faptul ca te bronzezi, pentru ca te simti mai liber si mai vesel.
Lista "Vara asta vreau sa..." a fost indeplinita aproape in totalitate. Am corelat fiecare cerinta cu o fotografie reprezentativa si iata ce a iesit. http://www.facebook.com/home.php?#!/album.php?aid=35554&id=100000166231814
Cat despre toamna asta...Ei bine, toamna asta vreau sa fiu mai buna, in TOT. Vreau sa citesc, sa-nvat, sa fac mai multe activitati de natura intelectuala...Suna mai plictisitor decat "proiectul" din vara, insa va fi putin mai productiv si poate mai lung(toamna/iarna/primavara asta vreau sa) si mai sustinut...Sper sa-mi reuseasca.
Una peste asta pot sa spun ca desi fiecare anotimp are ceva special, vara este putin mai presus ptr ca iti ofera o perspectiva mai larga de clipe memorabile! Deci, ma declar un etern fan al verii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos