miercuri, 2 martie 2011

Am nevoie de…

Publicat de TzuckyChu la 09:22


In ultima vreme ufletul meu a trecut prin stari emotionale profunde, nemaipomenite, de vis. Si tocmai de aceea acum sunt cam data peste cap. Am nevoie de atatea lucruri si de anumite perosoane care sa imi fie alaturi. Lucrurile ca lucrurile, persoanele dragi mie imi sunt in mare parte aproape, dar una dintre cele mai speciale persoane, e atat de departe de mine. Si da, stiu ca nu pentru multa vreme dar totusi, acum ca m-am obisnuit cu prezenta lui, cu el, mi-a fost atat de greu sa il vad plecand, de fapt greu imi e acum, cand casa e pustie fara el.

Toata treaba asta cu iubirea nu e deloc usoara, cand am vrut eu sa ma mint ca va fi si ca eu nu voi fi capabila sa iubesc cu adevarat un baiat, ei bine, toate acele ganduri mi se par mai mult decat amuzante, zic asta din postura unei fete indragostite, caci asta sunt. Cel mai mult ma bucura faptul ca m-am indragostit de persoana potrivita si ca sentimentele sunt reciproce. Nu vreau sa va plictisesc cu iubirea, e poate pentru multi un subiect mult prea siropos pentru a fi dezbatut(si eu gandeam asa intr-o perioada, dupa cum spuneam).

Oricum, idea e urmatoare: mi se ingrozitor faptul ca nu am niciun chef de a invata,niciun spor, nicio tragere de inima, Si toate acestea nu se datoreaza starii mele emotionale, de cand am realizat ca sunt in clasa a XII-a si ca ma asteapta bacalaureatul sunt tot lenesa, lenesa, Lenesa!

Caut tot felul de aspect care sa ma motiveze, le gasesc si cu toate acestea nu gasesc pic de voita pentru a invata. Prefer sa petrec timpul intr-un mod neproductiv fie pe facebook sau uitandu-ma la vreun serial sau pur si simplu nefacand nimic. Realizez ca toate acestea nu ma ajuta la nimic si ca la Bac nu imi va cere nimeni sa explic structura facebook-ului si cu ce sa mananca el sau un scurt synopsis despre House M.D., dar nimic nu reuseste sa imi dea un imbold. Nici macar faptul ca a mai ramas atat de putin pana la examene si ca am atata materie de recapitulat, invatat si aprofundat.(la fizica am destul de mult de invatat-formule and stuff; la mate pe langa faptul ca e o materie atat de abstracta si grea am enorm de recapitulate si exersat, iar pe langa toate astea imi si displace la maxim; iar la romana imi fac cele mai putine griji, cu toate ca si acolo am mult de recapitulat, dar imi place mai mult).

Anyway, am nevoie de o medie mare la Bac, altfel nu mi-as face atatea griji…Dar la drept se intra cu media mare si chiar vreau sa intru la fara plata. God help me.

In ordinea numerelor de pe tricoul, am nevoie:

  1. De vointa.
  2. De ceva care sa-mi aline dorul.
  3. De sanatate.
  4. Ca timpul sa treaca repede.
  5. De liniste interiora.
  6. Sa fiu mai constincioasa.
  7. Sa fiu mai calma.
  8. De un program extreme de bine pus la punct.
  9. Sa respect acel program
  10. Am nevoie de toate acestea si de mult mai multe.

Una peste alta, spre sa reusesc sa gasesc un echilibru emotional, professional in viata mea pentru ca toate lucrurile sa mearga bine.

1 comentarii:

Anonim spunea...

calea de mijloc !

Trimiteți un comentariu

 

TzuckyChu on board Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos